۷ روز ضمانت بازگشت وجه

فروشگاه تابانا همواره در تلاش است فرصت خریدی مطمئن و بدون هرگونه نگرانی را برای مشتریان خود فراهم کند. بدین منظور برای کالاهایی که باید از نظر فیزیکی سالم بدست مشتری برسد ، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در نظر گرفته شده است .

 

شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت وجه:

 

اگر مشتری از سفارش خود منصرف شود

 

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به فروشگاه تابانا اطلاع داده شود.
  • مشتری حداکثر تا ۷ روز تقویمی پس از ثبت نهایی سفارش می تواند از خرید خود انصراف دهد.
  • درخواست انصراف از خرید باید از طریق سایت ثبت شده و پس از تایید کارشناسان، ارسال محصول مورد نظر به فروشگاه صورت پذیرد.
  • در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در شرایط اولیه خود بوده، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
  • لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

توجه: در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

اگر کالا از نظر مشخصات ظاهری و فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:

 

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۷ روز تقویمی پس از دریافت کالا، از طریق سایت ثبت شود. ملاک تاریخ دریافت کالا، زمان تحویل ثبت شده در سیستم شرکت پست است.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
    • ممکن است در برخی موارد تصویر بارگذاری شده روی سایت با محصول اصلی تفاوت اندکی داشته باشد. به همین دلیل معیار، مشخصات فنی و فیزیکی و برند محصول که در صفحه توضیحات نوشته شده، می باشد.
  •  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با استفاده از کالا ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
    استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

توجه: کلیه هزینه های بازگشت قطعه به فروشگاه جهت بازبینی و تست با پست پیشتاز و ارسال قطعه درست به مشتری در این حالت بر عهده فروشگاه تابانا خواهد بود.

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

 

پس از دریافت بسته، مشتری ۷ روز تقویمی فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال، درخواست مرجوع کردن کالا را از طریق سایت ثبت کند.

با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل می باشند ، در صورتی که خریدار ادعا نماید کالای دریافتی وی دچار مشکل است می تواند آن را جهت تست برای کارشناس فنی ما ارسال نماید. پس از تست کالا توسط کارشناسان فروشگاه تابانا، در صورتی که مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است، وجه آن به حساب مشتری واریز می گردد. اما در صورتی که کالای تست شده از نظر کارشناس فروشگاه تابانا سالم شناخته شود، هزینه کارشناسی و تست آن (بسته به مدت زمانی که کارشناس فنی فروشگاه تابانا برای تست این قطعه وقت می گذارد) از خریدار دریافت خواهد شد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل ضربه ، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد.

  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت تست، نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.

توجه: در صورتیکه مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است، هزینه ارسال قطعه به فروشگاه جهت تست (با پست پیشتاز معادل ۲۸ هزار تومان) به مشتری پرداخت خواهد شد. در غیر اینصورت هزینه ارسال قطعه به فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود.

 

نکات مهم

 

توجه ۱: کالاهای دارای اشکال فنی یا ظاهری که در اثر استفاده نادرست مشتری ایجاد شده باشد قابل بازگشت نیستند.

توجه ۲: معیار اصلی تشخیص اینکه ایراد و اشکال فنی از کالا بوده و یا بخاطر استفاده نامناسب کاربر ایجاد شده، فقط نظر کارشناسان فروشگاه تابانا بوده و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به عمل به نظر سایر کارشناسان و یا خریدار ندارد.

توجه ۳: در صورت بروز خرابی در هنگام بازگشت محصول، فروشگاه از پذیرش گارانتی معذور می باشد، لذا بسته بندی مناسب محصول در هنگم بازگشت الزامی است.

توجه ۴: برای خریدهای بیش از یک عدد محصول، ابتدا یک نمونه از آن را تست کرده و در صورت بروز هر گونه ایراد یا مغایرت بدون تست بقیه فروشگاه را مطلع سازید.

توجه ۵: درخواست مرجوعی کالا باید حتما از طریق سایت ثبت شده و پس از تایید کارشناس، ارسال کالا به فروشگاه صورت پذیرد. در صورت عدم ثبت درخواست مرجوعی از طریق سایت و یا ارسال کالا قبل از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، فروشگاه از پذیرش گارانتی معذور می باشد.

 

چگونه کالا را ارسال کنم؟

 

  • لطفاً قبل از هر اقدامی درخواست خود را در حساب کاربری خود، در قسمت درخواست های مرجوعی ثبت کرده و منتظر تایید اولیه کارشناس بمانید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند پیچ و مهره نصب ، شلنگ ، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • جهت پذیرش گارانتی کالا، ارسال فاکتور فروش و فرم تکمیل شده به همراه کالا الزامی است.
  • مشتری می بایست هزینه ارسال بسته به فروشگاه را پرداخت نماید و از پس کرایه کردن بسته خودداری کند. در صورتیکه مشتری بسته را به صورت پس کرایه ارسال کند، شرکت از پذیرش بسته معذور است.
  • بسته خود را به آدرس: استان تهران، شهر تهران، خیابان بنی هاشم ، پلاک 111 ، فروشگاه تابان ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه تابانا برسد، هزینه‌ ارسال قطعه جدید به عهده فروشگاه تابانا است.
  • در صورتیکه مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل و یا مغایرت است، هزینه ارسال قطعه به فروشگاه جهت تست و یا مرجوع کردن (با پست پیشتاز معادل ۲۸ هزار تومان) به مشتری پرداخت خواهد شد. در غیر اینصورت هزینه ارسال قطعه به فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود.
  • در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه تابانا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا و همچنین هزینه کارشناسی فنی قطعه (متناسب با مدت زمانی که کارشناس وقت می گذارد) به عهده مشتری خواهد بود.

پس از دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 

  • کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فروشگاه تابانا تایید شود،کالا تعویض خواهد شد
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه فروشگاه تابانا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه تابانا در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه تابانا، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین ٣ تا ٥ روز کاری زمان خواهد برد.
  • کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا ٣ الی ٥ روز کاری در نظر گرفته شده است، اما واحد خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ٢ روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه تابانا است.