روش های ارسال

بله ، برای خرید حضوری یا تحویل محصول در فروشگاه ، همچنین برای بازدید از نمونه محصولات میتوانید به ادرس فروشگاه واقع در تهران ، بزگراه سلیمانی ،خیابان بنی هاشم ، پلاک111 مراجعه کنید .

روش های ارسال تهران: سفارش های شهر تهران با پیک موتوری و یا پست پیشتاز ارسال می شوند. اگر عجله دارید می توانید پیک موتوری فوری را انتخاب کنید. در صورت انتخاب این گزینه سفارش شما خارج از نوبت و در اولین ساعت اداری برای شما ارسال خواهد شد.

روش های ارسال شهر های دیگر : سفارش های سایر شهر ها توسط پست پیشتاز ، ویژه ، تیپاکس یا باربری هستند که در هنگام ثبت سفارش بسته به محصول ، حجم و وزن آن به همراه هزینه شما نمایش داده خواهند شد.

بستگی به شیوه ارسال انتخابی و محل سکونت شما دارد.

روش های ارسال برای تهران:

-پیک موتوری: بازه ی تحویل بسته با پیک موتوری را شما در هنگام ثبت سفارش انتخاب می کنید.

-پیک موتوری فوری: بسته شما خارج از نوبت وسفارش شما خارج از نوبت و در اولین ساعت کاری پس از ثبت سفارش پردازش و ارسال می شود.

-پست پیشتاز: ۲ تا ۳ روز کاری

روش های ارسال برای شهرستان:

-پست پیشتاز: ۲ تا ۵ روز کاری

-تیپاکس: ۲ روز کاری

-باربری: ۱ روز کاری

روش های پرداخت

پرداخت آنلاین: در هنگام ثبت سفارش در صورت انتخاب این روش به یکی از درگاه های بانکی فرستاده می شوید و مبلغ فاکتور را آنلاین پرداخت می کنید.

در حال حاضر خیر؛ اما اگر ساکن تهران هستید و شیوه ارسال “پیک موتوری” را انتخاب کرده اید و بنا به دلایلی فقط امکان پرداخت در محل برای شما وجود دارد، با هماهنگی با مسئول فروش می توانید هزینه سفارش خود را در هنگام دریافت بسته پرداخت کنید.

به محض اینکه شما دکمه ثبت نهایی سفارش را فشار می دهید، سفارش شما در فروشگاه ثبت شده و تعداد آن از انبار کم می شود (برای شما رزرو می شود)، فارغ از اینکه پرداخت شما موفق باشد یا نه. بنابراین اگر در درگاه بانک به مشکلی خوردید یا خودتان از آن انصراف دادید و مجددا بخواهید ثبت سفارش کنید ممکن است همه قطعات به تعداد درخواستی شما موجود نباشد. در این صورت می توانید با فروشگاه تماس بگیرید تا سفارش قبلی شما لغو شود. توجه کنید سفارش های پرداخت نشده و ناموفق حداکثر 24 ساعت رزور می شوند و پس از آن بصورت خودکار لغو می شوند.

در صورتی که پرداخت شما ناموفق باشد و پول از حساب شما کسر شده باشد، مبلغ آن طی حداکثر ۷۲ ساعت به حساب شما برگشت می خورد. اما با توجه به اینکه معمولا تا یک ساعت بعد این مبلغ برگشت می خورد، در صورتی که مبلغ کسر شده به حساب شما بر نگشت با فروشگاه تماس بگیرید تا پیگیری های لازم انجام شود.

پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش

لطفا شرایط مرجوعی کالا را از اینجا مطالعه کرده و درخواست مرجوعی قطعه مد نظرتان را از طریق سایت ثبت بفرمایید. پس از تایید اولیه کارشناس فنی تابانا، قطعه را برای ما به آدرس تهران، خیابان بنی هاشم، پلاک 111 ارسال کنید. (هزینه برگرداندن قطعه با پست پیشتاز و ارسال قطعه درست برای مشتری در این حالت بر عهده کافه ربات خواهد بود)

از ارسال بدون هماهنگی جدا خوداری فرمایید.

لطفا شرایط مرجوعی کالا را از اینجا مطالعه کرده و درخواست مرجوعی قطعه مد نظرتان را از طریق سایت ثبت بفرمایید. پس از تایید اولیه کارشناس فنی تابانا، قطعه را برای ما به آدرس تهران، خیابان بنی هاشم، پلاک 111 ارسال کنید. 

پس از تست قطعه توسط کارشناسان فنی فروشگاه تابانا، در صورتی که محرز شود قطعه از ابتدا معیوب بوده، هزینه قطعه به حساب مشتری واریز می شود.

توجه: در صورتیکه مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است، هزینه ارسال قطعه به فروشگاه جهت تست (با پست پیشتاز معادل ۲۸ هزار تومان) به مشتری پرداخت خواهد شد. در غیر اینصورت هزینه ارسال قطعه به فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود. توجه فرمایید که مرجع نهایی تایید معیوب بودن قطعه، نظر کارشناس فنی فروشگاه تابانا می باشد.

از ارسال بدون هماهنگی جدا خوداری فرمایید.

اگر کالای ارسال شده از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری با سایت مغایرت داشته باشد

در این حالت هزینه برگشت کالا بر عهده فروشگاه تابانا می باشد. مشتری می بایست قطعه خود را با پست پیشتاز برای ما ارسال کرده و ما پس از دریافت آن مطابق با هزینه درج شده در سایت پست، مبلغ آن را به حساب شما واریز می کنیم

اگر کالای ارسال شده معیوب باشد

در صورتی که فکر می کنید کالای ارسال شده معیوب می باشد، آن را برای تست به دفتر فروشگاه تابانا ارسال کنید. در صورتیکه مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است، هزینه ارسال قطعه به فروشگاه جهت تست (با پست پیشتاز معادل ۲۸ هزار تومان) به مشتری پرداخت خواهد شد. در غیر اینصورت هزینه ارسال قطعه به فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود.

در صورتی که معیوب بودن قطعه به تایید کارشناس فنی فروشگاه تابانا نرسد، هزینه ارسال قطعه به کافه ربات برای تست و ارسال مجدد قطعه به مشتری بر عهده مشتری خواهد بود.

اگر مشتری از سفارش خود منصرف شود

 در صورتیکه از سفارش خود منصرف شده اید تا ۷ روز بعد از دریافت سفارش بدون باز کردن و استفاده کردن از محصول می توانید آن را بازگردانید. هزینه بازگرداندن قطعه در این حالت به عهده مشتری خواهد بود.

در این حالت محصول فقط با بسته بندی اولیه و در صورت پلمپ بودن در حالت پلمپ امکان مرجوعی دارد. بدیهی است محصولات نصب شده ، استفاده شده و فاقد بسته بندی اولیه امکان مرجوعی ندارد . 

سوالات فنی خود را در قسمت پرسش و پاسخ صفحه محصول مورد نظر ویا ارسال تیکت در پنل کاربری خود بپرسید. همچنین می توانید روزهای کاری بین ساعت ۱۰ تا 20 با شماره فروشگاه تماس بگیرید. کارشناسان فنی ما همه ی تلاش خود را می کنند تا به سوالات شما پاسخ دهند.

بله. لطفا شرایط انصراف از خرید کالا را از اینجا مطالعه کرده و درخواست انصراف را از طریق سایت ثبت بفرمایید. پس از تایید اولیه کارشناس فنی تابانا، قطعه را برای ما به ارسال کنید.( از ارسال بدون هماهنگی جدا خوداری فرمایید) انصراف از سفارش در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در شرایط اولیه خود بوده، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. مشتری حداکثر تا ۷ روز تقویمی پس از ثبت نهایی سفارش می تواند از خرید خود انصراف دهد. درخواست انصراف از خرید باید از طریق سایت ثبت شده و پس از تایید کارشناسان، ارسال محصول مورد نظر به فروشگاه صورت پذیرد. در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

-از مبلغ سفارش 2% بابت هزینه های مالیاتی کسر و الباقی به مشتری عودت داده خواهد شد. 

-بدیهی است هزینه ارسال برای کالا هایی که ارسال شده اند قابل برگشت نیست و هزینه ارسال به تابانا برای محصولات مرجوعی با مشتری میباشد.

بیشتر محصولات موجود در سایت دارای گارانتی از طرف شرکت تولید کننده خود هستند که شرایط و مدت ان در صفحه هر مصول قید شده است.

ضمنا کلیه محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی تابانا هستند .